مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 19:102021-03-03اجتماعي

ساماندهی 55 هزار معلم حق التدریسی در کشور


وزیر آموزش وپرورش از جذب و ساماندهی معلمان در کشور خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده 55 هزار معلم حق التدریسی شامل ورودی های 91، 92 و ماقبل آن ساماندهی و جذب و همچنین مقرر شد تا پایان سال آینده 30 هزار نفر دیگر نیز جذب شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از رشت، محسن حاجی میرزایی عصر امروز در حاشیه دیدار مجازی با مدیران مدارس گیلان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه معلمین یکی از ارکان مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان کشور بوده و وظیفه آموزش و تعلیم و تربیت این افراد بر عهده قشر زحمت کش معلمین است.

وی با اشاره به مطالبات سه هزار و میلیارد تومانی حقوق معلمان گفت: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطالبات معلمان در پایان اسفندماه و پس از دریافت حقوق ماهیانه پرداخت می شود.

وزیر آموزش وپرورش با اذعان به اینکه ساماندهی و جذب معلمان حق التدریسی جزو اولویت های این وزارت خانه است، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده 55 هزار معلم حق التدریسی شامل ورودی های 91، 92 و ماقبل آن ساماندهی و جذب و همچنین مقرر شد تا پایان سال آینده 30 هزار نفر دیگر نیز جذب شوند.

حاجی میرزایی با اعلام جزییات چگونگی جذب حق التدریسی که پس از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده اند، بیان کرد: این دسته از مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 55 هزار معلم حق التدریسی در کشور

ساماندهی 55 هزار معلم حق التدریسی در کشور