مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-03سياسي

فقر و جهل مانع شکل گیری سامانه های اسلامی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است


امروز آمریکایی ها، صهیونیست ها و آل سعود با همدستی یکدیگر طرح ها و توطئه های بسیاری را علیه انقلاب اسلامی تدارک می بینند و ما باید در برابر آن ها بیدار و هوشیار باشیم.

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز آمریکایی ها، صهیونیست ها و آل سعود با همدستی یکدیگر طرح ها و توطئه های بسیاری را علیه انقلاب اسلامی تدارک می بینند و ما باید در برابر آن ها بیدار و هوشیار باشیم.

آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور که در دفتر وی در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت درختکاری و حفظ طبیعت در دین اسلام اظهار داشت: بر اساس روایت ها کاشت درخت و جاری کردن نهر تا زمانی که مردم از آن بهره مندمی شوند برای فرد پاداش اخروی دارد.

وی بابیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی از وظایف مسئولان جمهوری اسلامی محسوب می شود، بیان کرد: امروز باید سامانه هایی فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در برابر استکبار جهانی مبتنی بر مبانی اصیل اسلامی رقم بزنیم.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: خداوند در قرآن به تهیه نیازمندی های دنیایی از طریق کشاورزی و دام پروری اشاره کرده است، بهترین روزی ها همین است که از این دو طریق به دست می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر و جهل مانع شکل گیری سامانه های اسلامی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است

فقر و جهل مانع شکل گیری سامانه های اسلامی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است