مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:502021-03-03اجتماعي

بارگذاری 28 میلیارد محتوای آموزشی در شبکه شاد/گیلان پیشرو در اجرای طرح آجر به آجر


بیش از 28 میلیارد محتوای آموزشی در شبکه شاد بین معلمان، دانش آموزان  و همکاران فرهنگی مبادله و روزانه بین 500 تا 700 هزار ارتباط زنده در این شبکه برقرار می شود به عبارتی شبکه شاد مصداق بارزی از تحقق دولت الکترونیک است.

- ایسنا/گیلان وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از 28 میلیارد محتوای آموزشی در شبکه شاد بین معلمان، دانش آموزان  و همکاران فرهنگی مبادله و روزانه بین 500 تا 700 هزار ارتباط زنده در این شبکه برقرار می شود به عبارتی شبکه شاد مصداق بارزی از تحقق دولت الکترونیک است.

محسن حاجی میرزایی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، پیشرفت و توسعه را دغدغه مشترک همه جوامع و انسان ها دانست و اظهار کرد: تحول و توسعه مطالبه همه جوامع است، اقدامات لازم در راستای تحقق توسعه برنامه ریزی شده که برای رسیدن به آن همواره تلاش می شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: کشور ما با وجود اعمال تحریم های مختلف و فشارهای سنگین استکبار جهانی توانسته روی پای خود بایستد و در مسیر تحقق توسعه و تحول گام بردارد.

وی با بیان اینکه یادگیری و آموزش بنیان و اساس توسعه است، گفت: شخصیت انسان در پرتو یادگیری متمدن می شود و تجلی و قوام می یابد زیرا آموزش و یادگیری بزرگترین فرصت برای تغییر، تحول و ساختن آینده ای بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری 28 میلیارد محتوای آموزشی در شبکه شاد/گیلان پیشرو در اجرای طرح آجر به آجر

بارگذاری 28 میلیارد محتوای آموزشی در شبکه شاد/گیلان پیشرو در اجرای طرح آجر به آجر