مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:402021-03-03بين الملل

واکنش تل آویو به آغاز تحقیق دیوان لاهه درباره جرایم صهیونیستی در فلسطین


مقامات رژیم صهیونیستی به آغاز کار دیوان کیفری بین المللی در رسیدگی به جرایم جنگی این رژیم در سرزمین های اشغالی فلسطین واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از آغاز به کار دیوان کیفری بین المللی به منظور رسیدگی به وقوع جرایم جنگی در سرزمین های اشغالی فلسطین، ابراز خشم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، گابی اشکنازی تصمیم دیوان کیفری بین المللی برای تحقیق علیه رژیم صهیونیستی را رد کرد و این  دیوان را از نظر اخلاقی و قانونی ورشکسته دانست.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی گفت: آغاز تحقیق علیه اسراییل اتلاف منابع جامعه بین المللی از سوی یک نهاد مغرض است که همه مشروعیت خود را از دست داده و خارج از دایره اختیاراتش فعالیت می کند .

رووین ریولین رییس رژیم صهیونیستی نیز گفت: تصمیم دیوان لاهه در آغاز تحقیق علیه اسراییل یک رسوایی است و ما ادعاها علیه احقاق حقوق خود و تکلیف خود در حفاظت از شهروندانمان را نمی پذیریم .

دیوان کیفری بین المللی مستقر در لاهه عصر چهارشنبه اعلام کرد که تحقیق رسمی درباره وقوع جرائم جنگی در اراضی فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.

فاتو بنسوده ، دادستان اصلی دیوان بین المللی کیفری در بیانیه ای اعلام کرد: امروز من آغاز تحقیقات درباره وضعیت فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تل آویو به آغاز تحقیق دیوان لاهه درباره جرایم صهیونیستی در فلسطین

واکنش تل آویو به آغاز تحقیق دیوان لاهه درباره جرایم صهیونیستی در فلسطین