مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:272021-03-03اقتصادي

جهانگیری: در زمان لازم درباره نوسانات ارز صحبت خواهم کرد


معاون اول رییس جمهور با اعلام اینکه در زمان لازم درباره نوسانات ارز صحبت خواهد کرد، گفت: سیاست هایی که در جنگ اقتصادی تنظیم و اجرا شد باید متناسب با شرایط جدید اصلاح شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، منجر شود.

وی با تأکید به اینکه همه اجزای دولت از استانداران و فرمانداران و متولیان سایر دستگاه ها باید موضوع فرش را تبدیل به مسأله جدی حوزه فعالیت خود کنند، گفت: همه باید در این زمینه با جدیت تلاش کنیم تا زندگی کسانی که مرتبط با این صنعت هستند، به مخاطره نیفتد.

جهانگیری افزود: حتماً ستاد راهبری فرش به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت باید به طور مستمر و ماهیانه با حضور دستگاه ها برگزار شود تا موانع پیش روی صنعت فرش دستباف از زنجیره تولید تا موضوع صادرات و فروش برطرف شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اظهارات یکی از حاضران در جلسه در خصوص واردات پشم و از بین بردن مواد اولیه در داخل کشور؛ از وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی خواست تا موضوع آتش زدن پشم گوسفندان در کشتارگاه ها را پیگیری کند و از همه مواد اولیه لازم برای کمک به تولیدکنندگان استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه مسأله آموزش و مهارت موضوعی جدی است و نمی توان با اتکا به آموزش های سنتی چشم به بازارهای جهانی داشت از آموزش فنی و حرفه ای کشور خواست با برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: در زمان لازم درباره نوسانات ارز صحبت خواهم کرد

جهانگیری: در زمان لازم درباره نوسانات ارز صحبت خواهم کرد