مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 17:252021-03-03اقتصادي

تأمین میوه شب عید شهرستان خلخال/ ابلاغ بودجه 5 میلیارد تومانی تونل الماس


میوه شب عید خلخال تامین شده است و امسال تصمیم داریم به صورت نیازسنجی مردم وارد بازار کنیم چرا که در سال گذشته شیوع کرونا و کاهش مهمانان و پذیرش بازار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی عصر امروز در نشست خبری پایان سال با حضور خبرنگاران خلخال اظهار کرد: میوه شب عید شهرستان خلخال تامین شده است و امسال تصمیم داریم به صورت نیازسنجی مردم و احساس نیاز وارد بازار کنیم چرا که در سال گذشته شیوع کرونا و کاهش مهمانان و پذیرش بازار، موجب ضرر بازار شد.

وی بر لزوم درجه بندی میوه ها در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: میوه ها به لحاظ قیمت، کیفیت و نوع آن باید درجه بندی و بسته به توان افراد جامعه تقسیم بندی و عرضه شود تا همه بتوانند میوه مورد نیاز را تامین کنند.

اهمیت پیشگیری از کرونا برای عدم اعمال محدودیت ها فرماندار خلخال اصلی ترین مشکل بالا بودن قیمت میوه در شهرستان خلخال را حرکت انفرادی میوه فروشان عنوان کرد و ادامه داد: اگر به صورت تجمیعی خرید از یک مکان با همکاری هم انجام شود قطعا قیمت میوه در کف بازار ارزان تر خواهد شد و این قیمت های متفاوت برای یک میوه را در چند نقطه شاهد نخواهیم بود.

بابایی بیان کرد: امسال در آستانه تعطیلات عید نوروز به دلیل شیوع کرونا در شرایط حساسی قرار داریم و بیشترین جمعیت در شهرستان وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین میوه شب عید شهرستان خلخال/ ابلاغ بودجه 5 میلیارد تومانی تونل الماس

تأمین میوه شب عید شهرستان خلخال/ ابلاغ بودجه 5 میلیارد تومانی تونل الماس