مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-03اقتصادي

انبارهای تهیه و توزیع داروها در اردبیل بازرسی شدند


در قالب گشت های مشترک تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل انبارهای تهیه و توزیع دارو در اردبیل مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این بازدید که بعد از ظهر چهارشنبه از انبارهای واقع در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل انجام شد، نحوه تهیه و توزیع دارو از طریق شرکت های پخش مورد بررسی قرار گرفت تا با تخلفات احتمالی برخورد جدی انجام شود.

کارشناس دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هدف از این بازرسی های دوره ای را جلوگیری از هرگونه فروش و قاچاق دارو در مجموعه شرکت های تهیه و پخش دارویی اعلام کرد و گفت: در این بازدید عمده شرکت های دارویی نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه انبار سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام کرده و همچنین اطلاعات خود را در سامانه تیتک معاونت غذا و دارو به ثبت رسانده بودند.

بهنام باوفا اظهار کرد: در قالب این سامانه تمام عملکرد و فعالیت این شرکت ها به صورت شفاف و روشن اعم از ورود و خروج داروها مورد رصد و بررسی قرار می گیرد تا جلوی قاچاق و سوءاستفاده های احتمالی در این مسیر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در قالب بازدیدها و همچنین رصد بر خط اطلاعات شرکت های دارویی به خوبی ما در جریان کمبود و یا موجودی شرکت های دارویی قرار می گیریم و نحوه فروش و تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای تهیه و توزیع داروها در اردبیل بازرسی شدند

انبارهای تهیه و توزیع داروها در اردبیل بازرسی شدند