مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-03سياسي

آیین رونمایی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها فردا با حضور رییس جمهور


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از برگزاری مراسم آیین رونمایی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها در حضور رییس جمهور در روز پنجشنبه 14 اسفندماه خبر داد.

- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از برگزاری مراسم آیین رونمایی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها در حضور رییس جمهور در روز پنجشنبه 14 اسفندماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد با اعلام این خبر گفت: به منظور تبیین دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید و اطلاع رسانی اقدامات موثر مجموعه مدیریت شهری در کشور، آیین رونمایی و افتتاح از پروژه های عمرانی شهرداری ها در روز پنجشنبه 14 اسفند با حضور رییس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود.

جمالی نژاد ادامه داد: از میان پروژه های شاخص احصا شده از شهرداری های سراسر کشور 5 پروژه بهره برداری از ایستگاه های مترو قیام و دولاب تهران، پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد مقدس، مجتمع تجاری، اداری و فرهنگی شهر گرگان، مجموعه تفریحی، گردشگری ایران کوچک شهر کرج و میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس در این مراسم با حضور دکتر روحانی افتتاح خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها فردا با حضور رییس جمهور

آیین رونمایی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها فردا با حضور رییس جمهور