مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-03دانش

دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شد


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در حکمی دکتر مهناز خانوی را به عنوان دبیر جدید کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر فرید نجفی در این حکم بر استفاده از رویکرد نوآورانه و استفاده از تجارب همه نخبگان دانشگاهی و اتاق فکر تشکیل شده در این خصوص و ظرفیت پویا و خلاق دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرده است.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی منصوب می شوید.

انتظار دارم با رویکرد نوآورانه و استفاده از تجارب همه نخبگان دانشگاهی و اتاق فکر تشکیل شده در این خصوص، از ظرفیت پویا و خلاق دانشجویان در دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور استفاده کرده و در راستای تربیت این نسل جوان و متعهد به آینده ایران، از هیچ کوششی دریغ نکرده و کاروان علم و اندیشه را در میان دانشجویان به شایستگی راهبری کنید.

در این خصوص از شما انتظار دارم همت عالی خود را به موارد زیر معطوف دارید: - آشنایی دانشجویان پراستعداد حوزه علوم پزشکی که از برترین استعدادهای کشور محسوب می¬ شوند با پژوهش اصیل و اصول اخلاقی حاکم بر آن، سنگ زیرین بنای هر حرکتی در این راستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شد

دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شد