مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-03حوادث

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در چهارمحال و بختیاری


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: در سال 99 سه تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: در سال 99 سه تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

سلیمان ریاحی 13 اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حوزه کشف مواد مخدر شاهد افزایش پنج درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم، اظهار کرد: ماموریت های مختلفی در این حوزه انجام شده است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به پاکسازی نقاط آلوده استان اشاره کرد.

وی افزود: در حوزه پاکسازی نقاط آلوده شاهد رشد هشت درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم و یکی از مطالبات اصلی مردم استان، پیگیری این مسئله بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان، بیان کرد: این طرح با هدایت پلیس مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته که شاهد افزایش 194 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم و خوشبختانه توانسته ایم رضایت مردم را به دست آوریم.

ریاحی یکی از طرح های بسیار مهم انجام شده را طی سه سال اخیر، پاکسازی محیط پیرامون مدارس و مراکز آموزشی عنوان و اظهار کرد: اطلاعات مردمی در این زمینه انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در چهارمحال و بختیاری

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در چهارمحال و بختیاری