مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-03سياسي

زمینه برگزاری یادواره شهدای دزلی فراهم شود/عزت امروز کشور از برکت خون شهداست


نماینده ولی فقیه در کردستان با یادآوری اینکه دزلی 74 شهید را تقدیم انقلاب کرده است خواستار برگزاری یادواره جامع برای شهدای دزلی و معرفی هرچه بیشتر این خطه شهیدپرور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدای دزلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه 74 شهید دزلی، اظهار کرد: باید خداوند را شاکر باشم که بتوانم خدمت گذار مردم شریف، صمیمی، ایثارگر، شریف، شهیدپرور و زحمت کش کردستان باشم.

وی تصریح کرد: هرجا که در طول این 6 ماه پاگذاشته ایم، صفا، صمیمت و لطف و مرحمت بوده است و  الحمدوالله هم صفای ظاهری و هم صفای باطنی در جای جای این استان برقرار است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: آنچه که امروز در کشور داریم از برکت خون شهدا است و این جلسه در سایه برکت جانفشانی و ایثارگری آنان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه روستایی این تعداد شهدا تقدیم انقلاب کرده سرمایه بزرگی است و در کمتر جایی می توان نمونه آن را پیدا کرد.

وی گفت: این یک مسئله ارزشمندی است همه جا چنین چیزی وجود ندارند، این یک سرمایه است که آدم به کسانی افتخار کنند که برای کشور، دین و اعتلای نظام خود جان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برگزاری یادواره شهدای دزلی فراهم شود/عزت امروز کشور از برکت خون شهداست

زمینه برگزاری یادواره شهدای دزلی فراهم شود/عزت امروز کشور از برکت خون شهداست