مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-03اقتصادي

کاهش 28 درصدی بارش ها نسبت به متوسط بلند مدت


قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران، از کاهش 28 درصدی بارش های کشور در سال آبی جاری (از ابتدای مهرماه تاکنون) نسبت به متوسط بلند مدت و 41 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران، از کاهش 28 درصدی بارش های کشور در سال آبی جاری (از ابتدای مهرماه تاکنون) نسبت به متوسط بلند مدت و 41 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد حاج رسولی ها با اشاره به اینکه شرایط بارش ها در 19 استان کشور نسبت به میانگین بلند مدت بسیار کم است افزود: بارش ها در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و هرمزگان نسبت به متوسط بلند مدت با بیش از 50 درصد کاهش مواجه است.

وی گفت: میزان بارش های استان های تهران، قزوین، البرز، آذربایجان شرقی و همدان نسبت به میانگین بلند مدت با 10 درصد افزایش مواجه است.

قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه ورودی سدهای کشور هم اکنون 14 میلیارد و 800 میلیون مترمکعب است ادامه داد: این رقم نسبت به سال گذشته با 21 درصد کاهش مواجه است که این مقدار با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم با کاهش بیشتری نیز مواجه خواهد شد.

حاج رسولی ها با اشاره به اینکه حجم مخازن سدهای کشور هم اکنون 27 میلیارد و 800 میلیون مترمکعب است که نسبت به سال گذشته با 2 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 28 درصدی بارش ها نسبت به متوسط بلند مدت

کاهش 28 درصدی بارش ها نسبت به متوسط بلند مدت