مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-03اقتصادي

دولت می خواهد از حرکت طبیعی شاخص جلوگیری کند


دولت می خواهد همه را بسیج کند تا از حرکت طبیعی شاخص جلوگیری کند؛ در حالیکه این موضوع باعث سلب اعتماد عمومی و کاهش نقدشوندگی بازار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، فردین آقابزرگی، تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر تصویب طرح حمایت صندوق توسعه بازار از سهامداران خرد گفت: موضوع تزریق منابع از صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه یا طرح حمایت صندوق توسعه بازار از سهامداران خرد از چندی پیش در دستور کار شورای عالی بورس بوده است تا به نوعی از سهامداران حمایت شود، در حالیکه این چنین اقدامات از سوی شورا، صرفاً دست و پا زدن است.

این تحلیلگر بازار سرمایه معتقد است که دولت و مسئولان اقتصادی در مقاطعی باعث رشد شدید شاخص شدند و کمک کردند شاخص، حبابی رشد کرد؛ اما درست در زمانی که باید عرضه صورت می گرفت، دست از عرضه های اولیه سهام کشیدند و قیمتها به طور فزاینده ای افزایش یافت؛ اما هم اکنون این روند در حال اصلاح است و باز هم با تصمیمات غلط در حال ضربه زدن به بازار هستند.

آقابزرگی گفت: دولت می خواهد همه را بسیج کند تا از حرکت طبیعی شاخص جلوگیری کند؛ در حالیکه این موضوع باعث سلب اعتماد عمومی و کاهش نقدشوندگی بازار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت می خواهد از حرکت طبیعی شاخص جلوگیری کند

دولت می خواهد از حرکت طبیعی شاخص جلوگیری کند