مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-03سياسي

شیراز میزبان یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو خواهد بود


مسئول پژوهش سراهای دانش آموزی فارس از میزبانی شیراز در مرحله سوم یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو با 6 دانش آموز از جنوب کشور طی روزهای چهاردهم و پانزدهم اسفند خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول پژوهش سراهای دانش آموزی فارس از میزبانی شیراز در مرحله سوم یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو با 6 دانش آموز از جنوب کشور طی روزهای چهاردهم و پانزدهم اسفند خبر داد.

رضا پورخسروانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این المپیاد توسط ستاد توسعه نانو فناوری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، گفت: در مرحله نخست یازدهمین دوره برگزاری این المپیاد، 10 هزار و 584 دانش آموز به صورت آنلاین در آزمون کتبی غیرحضوری شرکت کردند.

او افزود: مرحله دوم به میزبانی 19 شهر کشور 418 دانش آموز به صورت حضوری و در یک آزمون کتبی با هم به رقابت پرداختند و نهایتا مرحله سوم و پایانی این المپیاد به میزبانی چهار شهر مراغه، نیشابور، سنندج و شیراز در روزهای 14 و 15 اسفندماه برگزار خواهد شد.

مسئول پژوهش سراهای دانش آموزی فارس با بیان اینکه 29 دانش آموز در این مرحله از یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو به رقابت می پردازند، عنوان کرد: دانش آموزانی که به مرحله سوم راه یافته اند علاوه بر آزمون هایی که شرکت کرده اند، در یکسری دوره های آموزشی از جمله کارگاه نرم افزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز میزبان یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو خواهد بود

شیراز میزبان یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو خواهد بود