مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-03اقتصادي

آرای مرتبط با 490پرونده قاچاق در استان سمنان صادر شده است


مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: آرای مرتبط با 489 پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز در سال جاری از سوی تعزیرات حکومتی سمنان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن اسلامی راد، ظهر چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به آخرین آمار مقابله با قاچاق در این استان، توضیح داد: 489 پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز در سال جاری از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان رسیدگی و رأی نهایی صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 99 پرونده قاچاق کالا و ارز استان در اداره کل تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است، افزود: شناسایی و رسیدگی دقیق به پرونده های قاچاق کالا و ارز در استان سمنان همانند ماه های گذشته به طور ویژه در استان سمنان پیگیری شود دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق استان سمنان همچنین گفت: اطلاع رسانی و هماهنگی کمیته های مختلف عضو کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت قاچاق کالا و ارز استان برای مقابله با قاچاق کالا و ارز در روزهای پایانی سال جاری افزایش یابد.

اسلامی راد با بیان اینکه اجرای دقیق بخش نامه و مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی دستگاه های نظارتی، امنیتی، انتظامی و اجرایی با جدیت دنبال شود، ابراز کرد: قاچاق یکی از عوامل مهم در ضرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای مرتبط با 490پرونده قاچاق در استان سمنان صادر شده است

آرای مرتبط با 490پرونده قاچاق در استان سمنان صادر شده است