مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-03اقتصادي

پیش نیازهای مورد نیاز نصب اسانسور چیست؟


آسانسور نوعی وسیله حمل و نقل کابل عمودی است که شخص یا بار را بین طبقات ساختمان، سطوح یا عرشه های یک ساختمان، کشتی یا سازه های دیگر جا به جا می نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام ساختمانچی، نصب آسانسور تا حد زیادی به به نوع اسانسوری که شما می خواهید خریداری کنید بستگی دارد، سه نوع متداول آسانسورهای خانگی عبارتند از: 1.

آسانسور هیدرولیکی یا کابلی: وقتی که به آسانسور فکر می کنید، به نوعی که آن در آسانسور نیز پنهان شده هم فکر می کنید یا به دری که به دیوار وصل می شود تا به شما اجازه ورود یا خروج دهد هم فکر می کنید.

دو نوع آسانسور وجود دارند که اینگونه کار می کنند: آسانسورهای کششی و آسانسورهای هیدرولیک.

این دو نوع مشابه به نظر می رسند، اما آسانسور هیدرولیکی با استفاده از پیستون رانده شده عمل می کند در حالی که آسانسور کابلی از برق استفاده می کند و برای حرکت به سیستم قرقره تکیه می کند.

2.

آسانسورهای خلا پنوماتیک: انواع جدیدی از آسانسورها از جمله آسانسورهای خلا پنوماتیک و آسانسورهای بدون شافت مقرون به صرفه تر هستند زیرا در فضای باز نصب می شوند و نیازی به تخریب ندارند.

سیستم های پنوماتیک از لوله های شیشه ای یا اکریلیک که به طور معمول حدود 30 اینچ قطر دارند تشکیل شده اند،که این سیستم ها در دیوار پنهان نمی شوند و معمولا در کنار راه پله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نیازهای مورد نیاز نصب اسانسور چیست؟

پیش نیازهای مورد نیاز نصب اسانسور چیست؟