مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-03اقتصادي

وزیر سابق نفت: قطار توسعه کشور در ایستگاه بی برنامگی متوقف شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، رستم قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست با مردم شهر برازجان استان بوشهر در حسینیه اعظم این شهر اظهار داشت: دوران حرف های بی پایه و اساس گذشته و کشور نیازمند یک تفکر جدید مبتی بر کار و تلاش است.

وزیر سابق نفت افزود: با وجود ظرفیت های گسترده موجود در کشور در شاخص های مختلف از جمله نیروی انسانی کارامد، منابع زیرزمینی، سواحل و دریا و همچنین معادن، متاسفانه  شاهد بیکاری های روزافزون و از بین رفتن کسب و کارها هستیم.

قاسمی تصریح کرد: امروزه با وجود نیاز کشور به تفکر کار و تلاش، عده ای از یک سری اصلاحات در حوزه های مختلف سخن می گویند که در حد همان حرف و وعده های موجود است.

وی ادامه داد: به این افراد یاداور می شویم که مردم فقط از ما کار و تلاش برای رفع نگرانی های به حقشان در حوزه مختلف و به خصوص حوزه های اقتصادی، اشتغال و مسکن می خواهند و دیگر نمی پذیرند که فقط حرف تحویل آنها داده شود.

قاسمی عنوان کرد: قطار توسعه کشور در ایستگاهی از بی برنامگی متوقف شده و اگر بخواهیم بر ریل واقعی و متناسب با آرمان های انقلاب قرار گیرد نیاز است که دولتی عملگرا حاکم شود.

وی با اشاره به چالش های موجود کشور در عرصه های مختلف، عنوان کرد: به جای سیاست مداری، حوزه سیاست خارجی وارد سیاست بازی شده و کشور نتوانسته از مزیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر سابق نفت: قطار توسعه کشور در ایستگاه بی برنامگی متوقف شده است

وزیر سابق نفت: قطار توسعه کشور در ایستگاه بی برنامگی متوقف شده است