مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-03فرهنگي

حال «اکبر عبدی» خوب است/ بازگشت به سریال «روزهای آبی»


تهیه کننده سریال «روزهای آبی» از بهبود حال اکبر عبدی خبر داد و گفت: به زودی، این هنرمند پیشکسوت و توانمند به صحنه ضبط سریال «روزهای آبی» برمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پرویز امیری درباره وضعیت حضور اکبر عبدی در این سریال تلویزیونی اظهار داشت: آقای عبدی در هفته های اخیر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا ، به صحنه سریال حضور نداشتند و مدتی در ایفای نقش ایشان وقفه ایجاد شد.

وی افزود: الحمدلله در روزهای اخیر حال ایشان بهتر شده و رو به بهبودی هستند و به زودی، این هنرمند پیشکسوت و توانمند به صحنه سریال روزهای آبی برمی گردد.

گفتنی است، روزهای آبی عنوان سریالی است که به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری برای پخش از شبکه 5 سیما در دست تولید است.

موضوع این سریال، به داستان زندگی خانواده ای اختصاص دارد که به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت مالی و اقتصادی، مجبور می شوند تا در روستای مادری شان در شمال کشور ساکن شوند و این سرآغار یک ماجرای کمدی و رمانتیک می شود.

روزهای آبی در 26 قسمت 40 دقیقه ای، به سفارش گروه برای پخش در بهار 1400 در حال آماده سازی است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: علی عبدی دهسرخ مجری طرح، هاشم علی اکبری مدیر تولید، رامین راست جو مدیر تصویربرداری، بهروز عابدینی مدیر صدابرداری، وحید کاشی مدیر برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال «اکبر عبدی» خوب است/ بازگشت به سریال «روزهای آبی»

حال «اکبر عبدی» خوب است/ بازگشت به سریال «روزهای آبی»