مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-03سياسي

چهره مناطق حاشیه شهر مشهد از وجود معتادان متجاهر پاک سازی شود


باید با برنامه زمان بندی شده، چهره مناطق حاشیه شهر مشهد از وجود معتادان متجاهر و سایر معضلات اجتماعی پاکسازی شود.

- مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: باید با برنامه زمان بندی شده، چهره مناطق حاشیه شهر مشهد از وجود معتادان متجاهر و سایر معضلات اجتماعی پاکسازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصادق معتمدیان پس از حضور در منطقه اسماعیل آباد و در جلسه بررسی وضعیت حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: باید با برنامه زمان بندی شده، چهره مناطق حاشیه شهر مشهد از وجود معتادان متجاهر و سایر معضلات اجتماعی، تغییر پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: لازمه این تغییر بزرگ، هماهنگی دستگاه های اجرایی با حمایت حداکثری تمام نهادهای درگیر در این موضوع است تا نتایج این هم افزایی در کمترین زمان ممکن فراهم شود.

وی با اشاره به فعالیت های توسعه محلی انجام شده برای 66 محله شهر مشهد بیان کرد: با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید فعالیت های اجتماعی و فرهنگی به گونه ای برنامه ریزی شود که امکان اجرای آن در سایر محلات حاشیه شهر مشهد نیز فراهم شود.

معتمدیان با اشاره به یکی از مطالبات مهم مردم منطقه اسماعیل آباد در مورد ایجاد درمانگاه شبانه روزی گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که باعث شده است تا بسیاری از برنامه های مصوب اجرایی نشود عدم در نظر گرفتن زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره مناطق حاشیه شهر مشهد از وجود معتادان متجاهر پاک سازی شود

چهره مناطق حاشیه شهر مشهد از وجود معتادان متجاهر پاک سازی شود