مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-03سياسي

پروانه چرای دام در سال آینده باطل می شود


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: همه پروانه های چرای دام در سال 1400 باطل می شود.

- ایسنا/زنجان معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: همه پروانه های چرای دام در سال 1400 باطل می شود.

پیمان فقیه پیش از ظهر امروز (13 اسفندماه) در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: بر اساس ماده 2 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و منابع، حفظ، احیا، اصلاح و توسعه و بهره برداری از جنگل ها، مراتع و بیشه های طبیعی و اراضی جنگلی ملی شده متعلق به دولت به عهده سازمان جنگل بانی ایران است.

وی با اشاره به فعالیت های معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی، افزود: در بخش حفظ، حفاظت و قرق برای برخی از جنگل ها اتفاق می افتد و برای بخش احیا، اصلاح و توسعه نیز انواع کود، نهال و بذر توزیع شده و آبشخوارهایی نصب می شود.

این مسئول ادامه داد: در بحث بهره برداری از جنگل و مراتع، پروژه هایی برای بهره برداری از گیاهان دارویی و حتی گیاهان صنعتی در حال انجام است.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان، از کپه کاری در مراتعی که نیاز به این امر داشت به استفاده از اعتباری بالغ بر 625 میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: 10 آبشخوار در اراضی نصب شده، همچنین در راستای کشت دیم زار بذرهای یونجه توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه چرای دام در سال آینده باطل می شود

پروانه چرای دام در سال آینده باطل می شود