مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-03سياسي

مخاطرات و تنگناهای مطبوعات در کشور ما دوچندان است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مجمع عمومی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه های کشور، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات رییس جمهوری در سال 1400، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مجمع عمومی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه های کشور، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات رییس جمهوری در سال 1400، اظهار کرد: وظیفه رسانه ها کمک به افزایش مشارکت آگاهانه مردم در این آوردگاه خطیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، متن کامل پیام سیدعباس صالحی به مجمع عمومی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه های کشور که صبح روز چهارشنبه (13 اسفندماه) در محل این معاونت برگزار شد، به شرح زیر است: در جوامع توسعه یافته، مطبوعات را به درستی رکن چهارم مردم سالاری نام نهاده اند.

چرا که رسانه ها با آگاهی بخشی و روشنگری مسیر فساد و سوء استفاده از قدرت را مسدود کرده و با نور تاباندن بر عملکرد مسئولان فرآیندها و تصمیم گیری ها را شفاف می کنند.

در کشور ما که به دلایل تاریخی روند توسعه همه جانبه، با موانع و کاستی هایی روبروست، مخاطرات و تنگناهای عرصه مطبوعات هم دوچندان است و پیکر نحیف رسانه به اجبار، بار ضعف نهادهای مدنی را هم به دوش می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطرات و تنگناهای مطبوعات در کشور ما دوچندان است

مخاطرات و تنگناهای مطبوعات در کشور ما دوچندان است