مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-03ورزشي

سند راهبردی ورزش اصفهان آماده اجرا است


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با احداث سایت ورزش های ساحلی در آینده، شاهد رشد و شکوفایی این رشته در استان اصفهان خواهیم بود.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با احداث سایت ورزش های ساحلی در آینده، شاهد رشد و شکوفایی این رشته در استان اصفهان خواهیم بود.

سیدمحمد طباطبایی امروز (چهارشنبه-13 اسفند) در مراسم تجلیل از روسای هیات های ورزشی استان اصفهان که در سالن چشم انداز هتل کوثر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز اتفاقات بسیار خوبی در ورزش اصفهان رخ داد و از سردیس و تمبر سهراب مرادی یکی از قهرمانان المپیکی کشور رونمایی شد، همچنین سند آپارتمانی که به وی قول داده شده بود، اهدا شد و دیگر کلید نیست که پس گرفته شود.

وی افزود: همچنین با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، بزرگ ترین سالن ژیمناستیک کشور به بهره برداری رسید و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به تهیه و تدوین برنامه راهبردی ورزش اصفهان و عملیاتی شدن آن پس از رفع خطر ویروس کرونا بتوانیم گام های بسیار خوبی در راستای رشد و توسعه ورزش استان برداریم.

وی افزود: با کلنگ زنی بزرگ ترین مجموعه ورزش های ساحلی در ورزشگاه آزادی خوراسگان در آینده تحول بسیار بزرگی در تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی ورزش اصفهان آماده اجرا است

سند راهبردی ورزش اصفهان آماده اجرا است