مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-03ورزشي

جوان قهرمان سیرجانی مدال طلای خود را به مدافعان سلامت اهدا کرد


جوان قهرمان سیرجانی لوح و مدال طلای قهرمانی خود در مسابقات کیوکوشین کاراته کشور را تقدیم مدافعان سلامت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، علی آهنین که در رشته کاراته سبک کیوکوشین در کشور مدال طلا را کسب کرد، با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) با لوح و مدال قهرمانی خود از مدافعان سلامت تجلیل کرد.

وی در این رابطه گفت: مدافعان سلامت تلاشگرانی هستند که برای بهبودی بیماران زحمات بسیاری را متحمل شدند و من به عنوان کوچکترین عضو جامعه خواستم به نوعی از آنها تجلیل کنم و امروز موفق به رسیدن به آرزوی خود شدم.

این قهرمان ورزشی گفت: مسابقات یادشده در تهران و با شرکت 750 نفر و به در فضای مجازی برگزار شد که من مدال طلا و قهرمانی را کسب کردم امروز هم با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) آنها را تقدیم این عزیزان کردم.

 غلامرضا جهانشاهی رییس بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان هم با تقدیر از این جوان قهرمان گفت:  این اقدام ارزشمند قابل تقدیر و ستایش است که ما و مجموعه پرستاری را دلگرم می کند و امیدوارم با تلاش بیشتر مدافعان سلامت هرچه سریعتر کرونا را شکست دهیم.

وی افزود: این اقدام یک قهرمان که می توانست مدال پرارزشش را نگهداری کند اما به مجموعه پرستاری سیرجان اهداء کرد، خستگی را از مدافعان سلامت گرفت و قدردان این جوان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان قهرمان سیرجانی مدال طلای خود را به مدافعان سلامت اهدا کرد

جوان قهرمان سیرجانی مدال طلای خود را به مدافعان سلامت اهدا کرد