مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-03سياسي

آخرین وضعیت انتخاباتی کشور تشریح شد


آخرین وضعیت انتخاباتی کشور، طی نشستی با حضور حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور و با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

در این نشست، ضمن تشریح آخرین وضعیت انتخاباتی کشور، شرح وظایف اعضای ستاد مرکزی و ستادهای استانی و شهرستانی، اصول راهبردهای اصلی ستاد و اولویت های ستاد مرکزی انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

فرزاد فرهادی راد مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و رییس دبیرخانه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات کشور، در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت های دبیرخانه ارائه کردند.

وی ادامه داد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 28 خرداد 1400، در 6 حوزه میان دوره ای، مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 372 شهر و چهل هزار و 620 روستا و تیره عشایری برگزار می شود.

بنابراین گزارش، اعضای ستاد مرکزی دادستان کل کشور متشکل از حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور (رییس ستاد)، دکتر محمدبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت انتخاباتی کشور تشریح شد

آخرین وضعیت انتخاباتی کشور تشریح شد