مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-03سياسي

باید به یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی موضوعیت داد


اگر امروز مدارس و دانشگاه های ما در این وضعیت کرونایی تعطیل نشده و نمی شوند، به اعتبار این دستاورد بزرگ علمی یعنی آموزش مجازی و سیستم یادگیری الکترونیکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز ادامه دهد و افزود: باید به یادگیری الکترونیکی به عنوان یک پارادایم جدید در آموزش عالی موضوعیت داد و نسبت به نهادی کردن آن و انجام حمایت های قانونی و رسمی در زمینه مشارکت بخش های غیردولتی اقدامات ویژه را به انجام رساند.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: اکنون دولت بیش از هر زمان به مشارکت و همکاری بخش های عمومی و خصوصی، نهادهای مدنی و حرفه ای و تخصصی، استادان و معلمان متعهد و مسئول برای توسعه آموزش عالی نیازمند است.

وی با بیان اینکه امروز سرمایه گذاری در امر آموزش لازمه توسعه علمی کشور و توسعه علمی، مقدمه تحقق توسعه همه جانبه ایران است، گفت: پیشبرد برنامه های آموزش عالی برای همه یک مسئولیت ملی و همگانی است.

من از همه علاقه مندان به پیشرفت ایران می خواهم که حتی در این شرایط دشوار دولت را بیش از گذشته در انجام این مسئولیت ملی همراهی کنند.

جهانگیری با درخواست از دست اندرکاران حوزه آموزش و آموزش عالی برای به رسمیت شناختن تحولات نوین متکی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ بر کوشش به منظور بهره مندی عموم ذی نفعان از زیرساخت ها و سازوکارهای جدید آموزش بیش از گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی موضوعیت داد

باید به یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی موضوعیت داد