مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-03سياسي

ارفاقات حقوقی به زندانیان واجد شرایط به مناسبت فرا رسیدن نوروز


تلاش بر این است تا حد ممکن زندانیانی که واجد شرایط قانونی هستند از تأسیسات و ارفاقات حقوقی در روزهای پایانی سال برخوردار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، محمدجواد حشمتی مهذب رییس کل دادگستری استان تهران همراه تعدادی از قضات محاکم و شعب مختلف اجرای احکام در اجرای طرح پایش قضایی در ندامتگاه ورامین حضور یافت و به پرونده های زندانیان رسیدگی کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران در حاشیه بازدید از این ندامتگاه گفت: طی روزهای پایانی سال خانواده های این افراد چشم انتظار هستند و تلاش بر این است تا حد ممکن زندانیانی که واجد شرایط قانونی هستند از تأسیسات و ارفاقات حقوقی برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: امیدواریم نهادهای اجتماعی بیش از گذشته به کمک مددجویان بیایند تا شاهد تکرار جرم و بازگشت آنان به ندامتگاه نباشیم و به گونه ای برنامه ریزی شود تا در حقیقت زندان را تبدیل به دانشگاه و آموزشگاه کنیم.

در این بازدید که سید حشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان های استان تهران نیز حضور داشت در خصوص مددجویان ندامتگاه ورامین گفت: از زمان اجرای طرح پایش و با حضور و تلاش قضات، مسئولان و مددکاران این مرکز، تعداد 192 نفر ضمن دریافت احکام تخفیفی و برخورداری از رأفت دستگاه قضایی، از این مرکز آزاد شده و به کانون خانواده بازگشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارفاقات حقوقی به زندانیان واجد شرایط به مناسبت فرا رسیدن نوروز

ارفاقات حقوقی به زندانیان واجد شرایط به مناسبت فرا رسیدن نوروز