مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-03اقتصادي

چه میزان دوز واکسن کرونا در قالب برنامه جهانی کوواکس توزیع می شود؟


برنامه جهانی کوواکس جزییاتی از میزان دوزهای واکسن کووید-19 که قرار است تا پایان ماه مه (اوائل خرداد ماه) در اختیار کشورهای مشارکت کننده قرار گیرد، - چه میزان دوز واکسن کرونا در قالب برنامه جهانی "کوواکس" توزیع می شود؟ برنامه جهانی کوواکس جزییاتی از میزان دوزهای واکسن کووید-19 که قرار است تا پایان ماه مه (اوائل خرداد ماه) در اختیار کشورهای مشارکت کننده قرار گیرد، منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه جهانی کوواکس که تحت حمایت سازمان جهانی بهداشت (WHO) است در نظر دارد طی سه ماه آینده 237 میلیون دوز واکسن آسترازنکا را در اختیار 142 کشور قرار دهد.

این سازمان همچنین تلاش دارد تا سرعت توزیع واکسن را افزایش دهد چرا که برنامه کوواکس تنها راهکار صحیح جهانی برای مقابله با همه گیری است.

این ابتکار که مورد حمایت گروه ائتلاف واکسن (GAVI) نیز است به منظور تضمین دسترسی به واکسن در کشورهای کم درآمد و متوسط ایجاد شده و هدف آن در اختیار قرار دادن دو میلیارد دوز واکسن تا پایان سال جاری میلادی است.

واکسیناسیون برای 92 کشور فقیر از جمله غنا که این هفته واکسیناسیون کروناویروس را پس از دریافت 600 هزار دوز واکسن آغاز کرده، رایگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه میزان دوز واکسن کرونا در قالب برنامه جهانی کوواکس توزیع می شود؟

چه میزان دوز واکسن کرونا در قالب برنامه جهانی کوواکس توزیع می شود؟