مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:472021-03-03سياسي

افت سطح سفره های زیرزمینی و تهدید چمن تاریخی سلطانیه


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به اجرای طرح کاداستر و رفع تداخلات اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته در این حوزه اقدامات مثبتی در استان انجام شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به اجرای طرح کاداستر و رفع تداخلات اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته در این حوزه اقدامات مثبتی در استان انجام شده است.

خلیل آقاجانلو ظهر امروز (13 اسفندماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه در اجرای طرح کاداستر جزو استان های پیشرو در کشور هستیم، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، تعیین محدوده های مالکیتی به همراه اطلاعات حقوقی مرتبط به هر ملک است که با تزریق اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مشخصه های زمین مانند اندازه، کاربری، مشخصات رقومی، ثبتی و یا حقوقی در اجرای طرح کاداستر به نقشه بزرگ مقیاس اضافه می شود، تصریح کرد: اهداف اصلی اجرای طرح کاداستر اراضی، اعمال استانداردهای کاداستر در نقشه های اجرای مقررات تثبیت مالکیت دولت، ایجاد سامانه کاداستر اراضی ملی و دولتی منطبق بر پایگاه ملی اطلاعات مکانی و اخذ اسناد تک برگی اراضی ملی و دولتی است.

این مسئول با اشاره به دستورالعمل کاداستر ملی، ابراز کرد: این دستورالعمل شامل مطالعه و اسکن پرونده، جمع آوری اطلاعات مکانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت سطح سفره های زیرزمینی و تهدید چمن تاریخی سلطانیه

افت سطح سفره های زیرزمینی و تهدید چمن تاریخی سلطانیه