مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-03سياسي

دغدغه های بی شمار مسافران تهران در میدان 72 تن


با گذشت یکسال از شروع شیوع ویروس کرونا در قم و تغییرات لحاظ شده در میدان 72 تن قم، هنوز مسافران برای رفتن به استان تهران دچار مشکلات عدیده ای از جمله نبود اتوبوس های مناسب هستند.

- برای بار دوم برای تهیه گزارش از وضعیت اتوبوس های قم به مقصد تهران، به میدان 72 تن آمدیم اما مشکلات قبلی نه تنها حل نشده بودند بلکه بیشتر هم شده بودند.

به صورت حدودی برای سفر کردن به استان تهران با اتوبوس های بومی مستقر در این میدان باید 1ساعت زمان صرف کرد تا عوامل اتوبوس که همگی بدون استفاده از ماسک مشغول هستند، به اندازه تمام ظرفیت اتوبوس مسافران را سوار کنند.

نکته جالب تر این است که با عدم توقف اتوبوس های غیر بومی در میدان 72 تن، حق انتخاب از مسافران برای سفر به استان تهران سلب شده است و در ازای سفر با اتوبوس های بومی 44نفره که درجه یک نیستند باید مبلغ سفر با اتوبوس درجه 1 را بپردازید و هرگونه اعتراض یا حتی سوال از سمت مسافران پذیرفته نمی شود.

در راستای شفافیت این ماجرا برای بار دوم به سراغ معاون حمل و نقل اداره راهداری جاده ای استان قم رفتیم تا علت این سرگردانی را جویا شویم.

حمید سالاری در گفت وگو با ما بیان کرد: تا کنون 30 اتوبوس که قوانین مصوب وهمچنین پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند در صف نوبت رسیدگی کمیسیون ماده 11 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های بی شمار مسافران تهران در میدان 72 تن

دغدغه های بی شمار مسافران تهران در میدان 72 تن