مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-03سياسي

برگزاری انتخابات مجلس سنای پاکستان


پاکستان در حالی امروز چهارشنبه انتخابات سنای خود را برگزار کرده که حزب حاکم متعلق به عمران خان نخست وزیر این کشور و هم پیمانان سیاسی او به دنبال پس گرفتن کنترل این مجلس از احزاب مخالف در این انتخاباتی هستند که به طور غیرمستقیم در قبال 37 کرسی از 104 کرسی این مجلس انجام می شود.

- پاکستان در حالی امروز چهارشنبه انتخابات سنای خود را برگزار کرده که حزب حاکم متعلق به عمران خان نخست وزیر این کشور و هم پیمانان سیاسی او به دنبال پس گرفتن کنترل این مجلس از احزاب مخالف در این انتخاباتی هستند که به طور غیرمستقیم در قبال 37 کرسی از 104 کرسی این مجلس انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه عرب نیوز، هر چند حزب متعلق به عمران خان در انتخابات سراسری سال 2018 پیروز شد ائتلاف وی در سنا اکثریتی که برای تصویب قوانین کلیدی نظیر اصلاحات قانونی مدنظر برخی سازمان های بین المللی همچون صندوق بین المللی پول و نیروی ضربت اقدام مالی باید داشته باشد را ندارد.

حزب تحریک انصاف پاکستان دارای 12 کرسی در سنا بوده و دو حزب اپوزیسیون اصلی موسوم به حزب مردم پاکستان و حزب مسلم لیگ نواز به ترتیب دارای 12 و 25 کرسی هستند.

حزب تحریک انصاف پاکستان به دنبال داشتن حداقل 25 کرسی و داشتن اکثریت در سنا همراه با دیگر احزاب ائتلافی و مستقل ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات مجلس سنای پاکستان

برگزاری انتخابات مجلس سنای پاکستان