مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-03سياسي

تصمیمات مدیران روی اشتغال و اقتصاد تأثیر مستقیم دارد


تصمیمات مدیران روی اشتغال و اقتصاد تأثیر مستقیم دارد به همین علت همه باید تسهیلگر چرخه تولید و اقتصاد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور صبح چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین که در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: همه مدیران دستگاه ها باید در نظر داشته باشند که هر عمل آنها به طور مستقیم روی اشتغال و اقتصاد کشور تأثیر می گذارد.

استاندار قزوین ادامه داد: لازم است که مدیران یک نگاه جامع به دور از تک بعدی بودن داشته باشند و طوری تصمیم گیری کنند که اتفاقات مثبت در چرخه اشتغال کشور رقم بخورد.

وی تاکید کرد: اگر مدیری نظر و نقطه نگاهی جز این داشته باشد در کل چرخه نقص ایجاد می کند، اشتغال و اقتصاد با عملکرد مدیران یک چرخه به هم وابسته است که روی منابع و آینده کشور تأثیر می گذارد.

جمالی پور گفت: تصمیمات ما به هم متصل است و بر این مبنا عمل کنیم که بتوانیم آورده و ارزش افزوده ای برای اقتصاد، اشتغال و امنیت کشور داشته باشیم.

این مسئول یادآور شد: امروز مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محترم موضوع اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی است و همین نگاه و نگرانی در مراحل بعدی باید در مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات مدیران روی اشتغال و اقتصاد تأثیر مستقیم دارد

تصمیمات مدیران روی اشتغال و اقتصاد تأثیر مستقیم دارد