مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-03اقتصادي

جذب خرمای مازاد بوشهر برای ماه رمضان در دستور کار قرار می گیرد


معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: جذب 40 هزار تن خرمای مازاد استان بوشهر برای ماه رمضان در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس تابش ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: تمهیدات لازم برای کنترل بازار در روزهای پایانی سال و ایام عید اتخاذ شده و خیال مردم از این بابت راحت باشد.

وی از نظارت و بازرسی شبانه روزی در سطح بازار خبر داد و بیان کرد: گشت ها افزایش یافته و با همکاری تعزیرات حکومتی شاهد تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلفات خواهیم بود.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه صادرات خرما همچنان بلامانع است، تصریح کرد: 40 هزار تن خرمای روی دست نخل‎داران استان بوشهر مانده است و برای فروش آن از همه ظرفیت ها استفاده می شود.

معاون وزیر صمت یکی از راهکارهای مهم برای فروش این میزان خرما را صادرات دانست و اضافه کرد: آماده هستیم تا با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی، موضوع جذب خرمای مازاد استان بوشهر برای ماه رمضان را در ستاد تنظیم بازار دنبال کنیم.

تابش از رفع دغدغه های واردکنندگان برنج استان بوشهر نسبت به دریافت مابه التفاوت ارز کالاهای وارداتی با ارز نیمایی خبر داد و افزود: این مشکلات رفع شده و امیدواریم شاهد رونق ترخیص برنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب خرمای مازاد بوشهر برای ماه رمضان در دستور کار قرار می گیرد

جذب خرمای مازاد بوشهر برای ماه رمضان در دستور کار قرار می گیرد