مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-03دانش

دانشجویان برگزیده جشنواره ها حمایت می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدهادی امین ناجی،معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نورگفت: کلیه فرایند ارسال آثار، داوری، - معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، گفت: به دنبال ایجاد صندوق های حمایتی به ویژه در حوزه کارآفرینی هستیم تا از دانشجویان برگزیده در جشنواره کارآفرینی حمایت و پشتیبانی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدهادی امین ناجی،معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نورگفت: کلیه فرایند ارسال آثار، داوری، مراسم افتتاحیه، اختتامیه، معرفی برگزیدگان و ارسال هدایا در تمامی جشنواره ها به صورت مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به دانشجویان برگزیده این جشنواره ها اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در سال جهش تولید به دنبال صندوق های حمایتی است به ویژه در حوزه کارآفرینی، دانشجویانی که در جشنواره کارآفرینی دانشگاه پیام نور به عنوان برگزیده انتخاب شدند، حتما از سوی دانشگاه حمایت و پشتیبانی خواهند شد.

امین ناجی از برگزاری نخستین جلسه با معاونت پژوهشی و کارآفرینی دانشگاه خبر داد و گفت: مراحل اطلاع رسانی به دانشجویان در خصوص حمایت های ویژه دانشگاه صورت گرفته و در آینده ای نزدیک امکانات لازم در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برگزیده جشنواره ها حمایت می شوند

دانشجویان برگزیده جشنواره ها حمایت می شوند