مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:572021-03-03دانش

تعداد شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی کمتر از میانگین کشوری است


معاون خط و مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی کمتر از میانگین کشوری است.

- معاون خط و مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی: تعداد شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی کمتر از میانگین کشوری است ایسنا/آذربایجان شرقی معاون خط و مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی کمتر از میانگین کشوری است.

ابراهیم سوزنچی کاشانی روز چهارشنبه در نشستی با روسای دانشگاه ها و مدیران صنایع آذربایجان شرقی به تشریح سند توسعه علم و فناوری استان پرداخت و گفت: این سند تنها یک مطالعه اولیه در این حوزه و با استناد بر آمارها تا سال 96 بوده که در صورت همکاری مسئولان استانی، می توان آن را به یک سند توسعه استانی تبدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر اساس مطالعات انجام گرفته، در ارزیابی وضعیت دانشجویان استان می توان گفت که اغلب دانشجویان در رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی تحصیل کرده و در رتبه های بعدی نیز رشته های علوم پایه و پزشکی، کشاورزی و هنر قرار دارند.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته، روند پذیرش کارشناسی ارشد فرایندی افزاینده و روند پذیرش کاردانی نیز کاهنده بوده که نشان می دهد، مهارت ها در استان کاهش یافته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی کمتر از میانگین کشوری است

تعداد شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی کمتر از میانگین کشوری است