مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:462021-03-03اجتماعي

برپایی دو مرکز نقاهتگاهی بیماران کرونا در اهواز و آبادان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی دو مرکز نقاهتگاهی ویژه بیماران مبتلا به کرونا در اهواز و آبادان از سوی این جمعیت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی دو مرکز نقاهتگاهی ویژه بیماران مبتلا به کرونا در اهواز و آبادان از سوی این جمعیت خبر داد.

علی خدادادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر استان خوزستان از نظر شیوع بسیار گسترده کووید - 19 در یک شرایط بحرانی است، وظایفی بر عهده ما است تا علاوه بر اجرای گسترده تر طرح ناظران سلامت، ارائه خدمت به بیماران بستری در بیمارستان ها از طریق اعضای کانون های طلاب هلال احمر، همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی تست PCR و غربالگری، نسبت به برپایی مراکز نقاهتگاهی نیز اقدام کنیم تا بخشی از فشار روی کادر درمان بیمارستان ها را کم کرده و خود بر دوش بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: لازم است برای رویارویی با هر شرایطی آمادگی لازم را داشته باشیم زیرا امکان دارد در روزهای آینده شدت و اوج گیری این بیماری در پیکی که ایجاد شده است، به اوج خود نزدیک شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تحقق و یا عدم تحقق پیش بینی ها و احتمالات مربوط به وضعیت آینده خوزستان در بحث شیوع بیش از پیش ویروس کرونا، به تلاش همگانی مردم و مسئولان بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دو مرکز نقاهتگاهی بیماران کرونا در اهواز و آبادان

برپایی دو مرکز نقاهتگاهی بیماران کرونا در اهواز و آبادان