مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-03سياسي

برنامه جامع اقدام مشترک برای محرومیت زدایی/ این «برجام» واقعی است


برنامه جامعی برای اقدام مشترک در راه محرومیت زدایی با همکاری جهاد کشاورزی و سپاه طراحی شده تا غبار محرومیت را از چهره مناطق محروم استان سمنان بزداید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات روستاهای فرومد، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و سازمان جهاد کشاورزی این استان برای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدامات مشترکی را ساماندهی کردند.

او اظهار کرد: یکی از راهکارهای محرومیت زدایی در بخش کشاورزی استان سمنان، توان افزایی و رفع موانع موجود است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه رفع مشکلات حوزه کشاورزی مناطق محروم با کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حال انجام است، گفت: در نشستی که با حضور مدیران دستگاه های تابعه بخش کشاورزی برگزار شد، مسائل مختلف روستاهای محروم استان در حوزه های مختلف از قبیل آب و خاک، دامپروری، احداث باغ و درختکاری، تأمین نهاده های دامی و توزیع کود شیمیایی، ارائه خدمات دامپزشکی، دامپروری، صنایع تبدیلی و فراوری و امور اراضی بررسی شد.

میرعماد اضافه کرد: مقرر شد که با همکاری اداره کل دامپزشکی استان سمنان، آموزش های لازم در زمینه واکسیناسیون به روستاییان مناطق محروم فرومد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع اقدام مشترک برای محرومیت زدایی/ این «برجام» واقعی است

برنامه جامع اقدام مشترک برای محرومیت زدایی/ این «برجام» واقعی است