مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-03پزشكي

دبیر علمی همایش: 20 درصد دانشجویان در معرض خطر مصرف مواد مخدر هستند


به گفته دبیر علمی همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد در دانشجویان، حدود 20 درصد از دانشجویان در معرض خطر مصرف مواد مخدر هستند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته دبیر علمی همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد در دانشجویان، حدود 20 درصد از دانشجویان در معرض خطر مصرف مواد مخدر هستند.

جهانگیر کرمی، امروز(13 اسفند) در حاشیه برگزاری همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد در دانشجویان که به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: فراخوان این همایش حدود دو سال پیش داده شد و قرار براین بود اواخر سال گذشته آن را در دانشگاه رازی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا مانع از آن شد تا بتوانیم این همایش را در زمان مقرر برگزار کنیم و در نهایت امروز(13 اسفند) این همایش با یک سال تاخیر به شکل وبینار برگزار شد.

دبیر عملی این همایش اعلام کرد: در فراخوانی که برای همایش داده بودیم، 115 مقاله به دبیرخانه این همایش رسید که پس از داوری آثار ارسال شده، 80 مقاله پذیرش شدند و در وبینار امروز( چهارشنبه) 15 مورد از این مقالات ارائه خواهد شد.

کرمی در ادامه هدف از برگزاری این همایش را تبیین موضوع مواد مخدر در محیط های دانشگاهی و پیدا کردن راهکارهایی برای مقابله با این آسیب اجتماعی عنوان کرد و افزود: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر علمی همایش: 20 درصد دانشجویان در معرض خطر مصرف مواد مخدر هستند

دبیر علمی همایش: 20 درصد دانشجویان در معرض خطر مصرف مواد مخدر هستند