مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-03فرهنگي

برای گسترش نمایش عروسکی با دیگر نهادها مشارکت می کنیم


معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آمادگی این معاونت برای مشارکت با دیگر نهادها در جهت گسترش نمایش عروسکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری جشنواره نمایش عروسکی، سید محمدمجتبی حسینی عصر دیروز سه شنبه 12 اسفند ماه با حضور در دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک، با اعضای ستاد برگزاری این جشنواره دیدار کرد و جشنواره نمایش عروسکی را یکی از درخشان ترین جشنواره های تئاتری کشور دانست که از نظر هنری و تاثیرات اجتماعی، رویداد مبارکی است.

حسینی در این دیدار که با حضور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیران بخش های گوناگون جشنواره نمایش عروسکی و رضا بصیرت مدیر انجمن هنرهای نمایشی برگزار شد، گفت: در طول سال تعداد زیادی جشنواره برگزار می شود که از میزان ده تا صد در صد حمایت معاونت هنری برخوردار می شوند.

به همین دلیل در حوزه مدیریت خود، بررسی عملکرد این جشنواره ها را در دستور کار قرار داده ایم.

وی ادامه داد: اگر چند جشنواره مورد اقبال داشته باشیم، یکی از آنها عروسکی است که به لحاظ هنری و تاثیرات اجتماعی، رویداد مبارکی است.

حسینی با تایید این نکته که شکل فعلی جشنواره عروسکی که تولید محور است، در عین کمک به جریان تولید و اجرای نمایش عروسکی می تواند از آسیب های این جشنواره هم به شمار آید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گسترش نمایش عروسکی با دیگر نهادها مشارکت می کنیم

برای گسترش نمایش عروسکی با دیگر نهادها مشارکت می کنیم