مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-03سياسي

جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید شناسایی و معرفی می شود


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع از شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی الهیار ترکمن در خصوص شناسایی و معرفی جلوه های ویژه ی معلمی در زیست بوم جدید اظهار کرد: معلمان و مربیان از ارکان اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند و همواره نقش بی بدیلی در آموزش وپرورش کیفی ایفا می نمایند.

در یک سال گذشته با تأثیر همه جانبه پاندمی ویروس توجه به شأن و منزلت معلمان و معرفی کارهای ارزشمند و هنرمندانه معلمان به جامعه را از وظایف آحاد جامعه به ویژه آموزش وپرورش و صداوسیما برشمردند و خواستار فرهنگ سازی برای ارتقاء شأن و منزلت معلمان شدند.

لذا تصمیم گرفتیم تا نسبت به شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی برنامه های ویژه ای تدارک و اجرا نماییم تا با شناسایی معلمان فعال و تأثیرگذار در زیست بوم جدید و معرفی آنان به جامعه و انتقال تجربیات نابشان به سایر مربیان و معلمان ضمن معرفی الگوهای عملی به آنان، در مسیر ارتقاء اثربخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی گام برداریم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع در خصوص مشمولان این برنامه سراسری گفت: این برنامه کلیه معلمان شاغل در تمامی مدارس کشور (دولتی، غیردولتی) حتی مدارس خارج از کشور را در تمامی دوره های تحصیلی شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید شناسایی و معرفی می شود

جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید شناسایی و معرفی می شود