مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-03سياسي

درخواست معاون اول رییس جمهور از وزارت علوم برای ایام پسا کرونا


معاون اول رییس جمهور از وزارت علوم در خواست کرد سیاستی که با ارائه آموزش الکترونیکی در ایام کرونا پیش گرفتند در ایام پسا کرونا نیز ادامه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(آموزش مجازی) پیش گرفتند در ایام پسا کرونا نیز ادامه دهند.

معاون اول رییس جمهور افزود: یادگیری الکترونیکی پارادایم جدیدی از آموزش عالی بوده که باید نهادینه شود و با حمایت های قانونی زمینه مشارکت غیر دولتی ها در این بخش فراهم شود و برای توسعه آن باید در این بخش، سرمایه گذاری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه علمی موجب توسعه همه جانبه ایران است افزود: پیشبرد پر شتاب آموزش عالی مسئولیت ملی و همگانی است و درخواست ما این است که دولت را در انجام این مسئولیت ملی همراهی کنند.

جهانگیری با تاکید بر این موضوع که باید تحولاتی که فناوری اطلاعات در حوزه یادگیری ایجاد کرده است را به رسمیت بشناسیم، افزود: اگر امروز دانشگاه و مدارس ما به دلیل کرونا تعطیل نشده است به دلیل استفاده از دستاورد بزرگ آموزش مجازی و یادگیری الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه باید برای تقویت زیرساخت های آموزش الکترونیکی سرمایه گذاری کرد افزود: باید شرایط و امکانات لازم برای بهبود کیفیت آموزش الکترونیکی را فراهم کرد، و در این راه دستگاه های دولتی به تجارب بخش غیردولتی توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست معاون اول رییس جمهور از وزارت علوم برای ایام پسا کرونا

درخواست معاون اول رییس جمهور از وزارت علوم برای ایام پسا کرونا