مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-03سياسي

500 میلیارد تومان برای پیشگیری از خسارات ناشی از جاری شدن سیلاب اختصاص می یابد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که به منظور پیشگیری از خسارات ناشی از جاری شدن سیلاب 500 میلیارد تومان اختصاص یابد.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که به منظور پیشگیری از خسارات ناشی از جاری شدن سیلاب 500 میلیارد تومان اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش هزینه ای ردیف (3) تبصره (13) را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، اجازه داده می شود از محل منابع تنخواه گردان موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) با اصلاحات و الحاقات بعدی اقدامات زیر صورت پذیرد: به منظور پیشگیری از خسارات ناشی از جاری شدن سیلاب در شهرهای دارای مطالعات جمع آوری آب های سطحی به نسبت پنجاه درصدآورده شهرداری و پنجاه درصد سهم دولت تا سقف پنج هزار میلیارد ریال از طریق وزارت کشور پرداخت می گردد اعتبار مذکور با پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه و تصویب هیات وزیران قابل هزینه است.

آیین نامه اجرایی و موارد هزینه کرد این جزء با پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور و تصویب هیات وزیران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیارد تومان برای پیشگیری از خسارات ناشی از جاری شدن سیلاب اختصاص می یابد

500 میلیارد تومان برای پیشگیری از خسارات ناشی از جاری شدن سیلاب اختصاص می یابد