مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-03اقتصادي

اراضی کشاورزی کرمانشاه بیش از 2 برابر سال گذشته زیر چتر بیمه رفت


معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان کرمانشاه از رشد بیش از دو برابری اراضی کشاورزی بیمه شده استان در سال جهش تولید خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان کرمانشاه از رشد بیش از دو برابری اراضی کشاورزی بیمه شده استان در سال جهش تولید خبر داد.

رشید امینی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون 205 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه رفته، اظهار کرد: امسال پیش بینی کرده بودیم سطح اراضی زراعی بیمه شده استان به 200 هزار هکتار برسد که این هدفگذاری محقق شده و احتمالا این سطح بیشتر هم خواهد شد.

امینی با اشاره به اینکه امسال تاکنون افزایش بیش از دو برابری اراضی کشاورزی بیمه شده استان را در مقایسه با سال گذشته داشته ایم، گفت: سال زراعی گذشته در مجموع 86 هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش بیمه رفته بود.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: بیشترین اراضی استان در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب و سنقروکلیایی زیرپوشش بیمه رفته است.

زارعان نخود بهاره و غلات برای بیمه کردن اراضی خود عجله کنند امینی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جهش تولید با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای افزایش پوشش بیمه ای اراضی کشاورزی در سال جاری، گفت: در این طرح که افزایش پوشش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی کشاورزی کرمانشاه بیش از 2 برابر سال گذشته زیر چتر بیمه رفت

اراضی کشاورزی کرمانشاه بیش از 2 برابر سال گذشته زیر چتر بیمه رفت