مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-03بين الملل

تلاش پارلمان عراق برای تشکیل دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم داعش


معاون اول رییس پارلمان عراق تاکید کرد که پارلمان در تلاش برای تصویب قانونی ویژه برای تشکیل یک دادگاه اختصاصی رسیدگی به جنایات داعش است.

- معاون اول رییس پارلمان عراق تاکید کرد که پارلمان در تلاش برای تصویب قانونی ویژه برای تشکیل یک دادگاه اختصاصی رسیدگی به جنایات داعش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، دفتر حسن الکعبی، معاون اول محمد الحلبوسی، رییس پارلمان عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: الکعبی در دفتر خود میزبان کریم خان، رییس تیم تحقیق درباره جنایات داعش و مشاور سازمان ملل و هیات همراهش بود، در این دیدار ریبوار هادی، رییس کمیته حقوقی پارلمان و محمد الغزی، از نمایندگان پارلمان عراق نیز حضور داشتند.

طبق بیانیه، الکعبی در این دیدار اظهار کرد: پارلمان در دوره فعلی در تلاش است قانون جدیدی را ویژه تشکیل دادگاهی اختصاصی تصویب کند که منحصر به بررسی و تصمیم گیری درباره جنایات داعش و محاکمه اعضای آن باشد.

او در ادامه تاکید کرد: ظرف مدت کوتاهی نسخه اولیه این قانون ارائه خواهد شد و در حال حاضر نیز کمیته حقوقی پارلمان روی آخرین تغییرات نسخه نهایی پیشنویس این قانون کار می کند.

همچنین معاون اول رییس پارلمان عراق گفت: تصویب این قانون به تمامی شرکایی که در مبارزه با داعش کمک کرده و نقش بسزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پارلمان عراق برای تشکیل دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم داعش

تلاش پارلمان عراق برای تشکیل دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم داعش