مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-03بين الملل

بلینکن با رییس جمهور خودخوانده ونزوئلا گفتگو کرد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی، با خوان گوایدو سرکرده شورشیان ونزوئلا گفتگو کرد.

- وزیر خارجه آمریکا در ادامه سیاست خصمانه علیه دولت مشروع کاراکاس، با رهبر اپوزیسیون ونزوئلا، گفتگویی تلفنی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از رویترز، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی، با خوان گوایدو سرکرده شورشیان ونزوئلا گفتگو کرد.

واشنگتن و شماری از متحدانش، از ژانویه 2019 به این سوی، با زیر سوال بردن مشروعیت نیکلاس مادورو رییس جمهور قانونی ونزوئلا، گوایدو را رییس جمهور موقت این کشور آمریکای لاتین تلقی می کنند! گفته می شود که طرفین در این مکالمه تلفنی درباره نیاز فوری کمک های حقوق بشری به ونزوئلا صحبت کرده اند.

بلینکن هم مدعی شده که اتحادیه اروپا، سازمان کشورهای آمریکایی و دیگر گروه ها را به تشدید فشارهای چندجانبه علیه دولت مادورو ترغیب می کند.

این اظهارات در حالی بیان می شود که وضعیت اقتصادی ونزوئلا از بابت تحریم های شدیدی که در دوره ترامپ علیه این کشور وضع شد، به شدت وخیم است حال آنکه دولت جو بایدن دموکرات هم مدعی است که عجله ای برای رفع تحریم ندارد تا مادورو را برای مذاکره در راستای واگذاری قدرت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن با رییس جمهور خودخوانده ونزوئلا گفتگو کرد!

بلینکن با رییس جمهور خودخوانده ونزوئلا گفتگو کرد!