مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-03بين الملل

گفت وگوی بلینکن با گوایدو؛ تاکید بر ادامه فشار آمریکا بر دولت مادورو


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، وزیر خارجه آمریکا در گفتگویی تلفنی با رهبر اپوزیسیون ونزوئلا اعلام کرد، دولت واشنگتن به فشار بر دولت کاراکاس ادامه می دهد.

- گفت وگوی بلینکن با گوایدو؛ تاکید بر ادامه فشار آمریکا بر دولت مادورو سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، وزیر خارجه آمریکا در گفتگویی تلفنی با رهبر اپوزیسیون ونزوئلا اعلام کرد، دولت واشنگتن به فشار بر دولت کاراکاس ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا تلاش های واشنگتن را در همکاری با متحدانش از جمله اتحادیه اروپا، گروه لیما، سازمان کشورهای آمریکایی و گروه بین المللی تماس با هدف افزایش فشارهای چند جانبه بر دولت نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا و آغاز یک روند انتقال صلح آمیز و دموکراتیک در این کشور در تماس تلفنی با خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا شرح داد.

پرایس ادامه داد، بلینکن و گوآیدو همچنین درباره بحران بشری در ونزوئلا نیز گفتگو کردند.

در ژانویه سال جاری میلادی، مادورو از دولت جدید در آمریکا خواست تا از ایجاد وجهه بد برای این کشور آمریکای لاتین دست بردارد و روابط خوبی بر اساس احترام به حق حاکمیت ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی بلینکن با گوایدو؛ تاکید بر ادامه فشار آمریکا بر دولت مادورو

گفت وگوی بلینکن با گوایدو؛ تاکید بر ادامه فشار آمریکا بر دولت مادورو