مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-03اقتصادي

بازار مرغ، دست دلالان افتاده است / چند ترفند مرغی کشتارگاه ها!


رییس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: کشتارگاه ها قیمت کیلویی 24 تا 25 هزار تومان را برای مرغ اعلام می کنند و از طرف دیگر ترفندی را پیاده کرده اند که مرغ را دست عده ای خاص می دهند.

- بازار مرغ، دست دلالان افتاده است / چند ترفند مرغی کشتارگاه ها! ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: کشتارگاه ها قیمت کیلویی 24 تا 25 هزار تومان را برای مرغ اعلام می کنند و از طرف دیگر ترفندی را پیاده کرده اند که مرغ را دست عده ای خاص می دهند.

سید اصغر حسینی بهارانچی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت مرغ در بازار اهواز در آستانه عید نوروز اظهار کرد: بازار مرغ در دست دلالان افتاده است و این در حالی است که کمبود مرغ وجود ندارد.

وی افزود: قیمت اعلام شده به همکاران ما، به ازای خرید هر کیلوگرم مرغ 24 هزار تومان و برای فروش به مشتریان هر کیلوگرم 25 هزارتومان است اما این قیمت ها عملی نمی شود.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم مرغ اهواز با اشاره به اعمال نظر کشتارگاه ها در افزایش قیمت مرغ گفت: گله بنده از کشتارگاه ها این است که اگر قیمت مرغ گران است قیمت های خود را به ما اعلام کنند؛ دیگر این استخوان در زخم گذاشتن ها برای چیست؟ وی افزود: کشتارگاه ها قیمت کیلویی 24 تا 25 هزار تومان را برای مرغ اعلام می کنند و از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مرغ، دست دلالان افتاده است / چند ترفند مرغی کشتارگاه ها!

بازار مرغ، دست دلالان افتاده است / چند ترفند مرغی کشتارگاه ها!