مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-03بين الملل

درخواست مکرون از روحانی


رییس جمهور فرانسه در گفت و گویی تلفنی با رییس جمهور کشورمان خواستار انجام شدن اقداماتی از سوی ایران برای از سر گرفتن مذاکرات پیرامون توافق هسته ای شد.

- رییس جمهور فرانسه در گفت و گویی تلفنی با رییس جمهور کشورمان خواستار انجام شدن اقداماتی از سوی ایران برای از سر گرفتن مذاکرات پیرامون توافق هسته ای شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ الیزه روز سه شنبه اعلام کرد که امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه در گفت و گویی تلفنی به حسن روحانی رییس جمهور کشورمان گفته است که تهران باید اقداماتی شفاف و فوری در راستای موافقت با از سر گرفته شدن مذاکرات درباره توافق هسته ای انجام دهد.

دفتر مکرون در این باره در بیانیه ای اعلام کرد: رییس جمهور فرانسه با یادآوری اقدامات انجام شده فرانسه و شرکایش در سال گذشته برای رسیدن به راهکاری که بر سر آن مذاکره وتوافق صورت گرفته باشد، تاکید کرد مهم است که ایران اقداماتی شفاف و فوری انجام دهد تا گفتمان با تمام طرف های توافق وین (توافق هسته ای) از سر گرفته شود.

مکرون با ابراز نگرانی درباره تصمیم ایران برای آن چه تخطی از توافق عنوان شده است، گفت که مهم است تهران به پایبندی به توافق بازگردد و کاملا با دیده بان هسته ای سازمان ملل (آژانس بین المللی انرژی اتمی) همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مکرون از روحانی

درخواست مکرون از روحانی