مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-03بين الملل

مشکل تردد کامیون های سوخت از مرز تمرچین پیرانشهر حل شد


بیش از دو هفته کامیون های حامل سوخت بنزین به دلیل عدم ممانعت اقلیم کردستان عراق برای ورود به این کشور در مرز تمرچین پیرانشهر انباشت شده بودند که از روز گذشته این مشکل رفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی قطع ارتباط پالایشگاه بزرگ دولتی مستقر در کردستان عراق با دولت مرکزی از حدود 2 هفته پیش مرز تمرچین پیرانشهر در مقابل ورود کلیه محصولات سوختی بسته شده و بیش از 259 تانکر سوخت در این مرز بلاتکلیف انباشت شده اند.

با بروز این مشکل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با سفر به مرز تمرچین اعلام کرد: مشکل تردد کامیون های حامل سوخت تا روز دوشنبه هفته جاری برطرف می شود اما با وجود این اظهار نظر همچنان اجازه تردد به کامیون های حامل سوخت داده نشد.

علی مصطفوی با بیان اینکه این کامیون ها از مرز باشماق کردستان برای یک مدت کوتاه اجازه تردد پیدا کرده اند اما مسئولان استان کردستان اعلام کردند، مرز باشماق ظرفیت تردد این تعداد کامیون سوخت را ندارد و هیچ هماهنگی در این زمینه صورت نگرفته است.

فرماندار پیرانشهر سه شنبه شب در گفتگوی خبری در خصوص بلاتکلیفی کامیون های سوخت در مرز پیرانشهر افزود: این مشکل به دلیل توقف بیش از ظرفیت تانکرهای سوخت در مرز تمرچین و عدم پذیرش از سوی مسئولان شمال عراق طی هفته های اخیر ایجاد شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تردد کامیون های سوخت از مرز تمرچین پیرانشهر حل شد

مشکل تردد کامیون های سوخت از مرز تمرچین پیرانشهر حل شد