مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-03اجتماعي

هوای اصفهان همچنان ناسالم است


مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص 115 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

- بابک صادقیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای شهر اصفهان اظهار داشت: کیفیت هوا در این شهر طی 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز با قرار گرفتن بر روی شاخص 115 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

وی افزود: روز گذشته نیز میانگین شاخص کیفی هوا در این شهر با قرار گرفتن بر روی شاخص 86 در وضعیت سالم ثبت شده بود.

مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر کیفیت هوا در خیابان پروین با قرار گرفتن بر روی شاخص 173 در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شده است، ابراز داشت: کیفیت هوا در ایستگاه خرازی نیز با قرار گرفتن بر روی شاخص 108 برای گروه های حساس ناسالم است.

وی افزود: شاخص کیفی هوای اصفهان در ایستگاه های استانداری و رودکی به ترتیب با قرار گرفتن بر روی شاخص های 85 و 91 در وضعیت سالم ثبت شده است.

صادقیان با بیان اینکه در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین شهر است، اضافه کرد: در حال حاضر شاخص کیفی هوای این شهر با قرار گرفتن بر روی عدد 64 در وضعیت سالم ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان همچنان ناسالم است

هوای اصفهان همچنان ناسالم است