مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 05:002021-03-03اجتماعي

اجرایی نشدن طرح جامع مدیریت پسماند درمیان خطرآفرین است


سرپرست حفاظت محیط زیست درمیان با اشاره به مشکلات دفن غیراصولی زباله در این شهرستان، گفت: طرح جامع مدیریت پسماند در درمیان تصویب شده، اما هنوز اجرایی نشده است که توجه بیشتر شهرداران را می طلبد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست حفاظت محیط زیست درمیان با اشاره به مشکلات دفن غیراصولی زباله در این شهرستان، گفت: طرح جامع مدیریت پسماند در درمیان تصویب شده، اما هنوز اجرایی نشده است که توجه بیشتر شهرداران را می طلبد.

محمدعلی خسروی زارگز، امروز چهارشنبه 13 اسفند به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: یک مرکز دفن زباله در نزدیکی اسدیه فعال است که به دلیل حجم زیاد زباله و دفن غیراصولی آن خطرآفرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه گاهی زباله ها تا چند روز دفن نمی شود، افزود: در حال حاضر زباله های شهرهای طبس مسینا، اسدیه و گزیک و 11 روستای پرجمعیت شهرستان به مرکز دفن زباله اسدیه حمل می شود.

سرپرست حفاظت محیط زیست درمیان از نامناسب بودن مرکز دفن زباله شهر اسدیه برای جمع آوری بهداشتی زباله ها گفت و ادامه داد: به دلیل ایجاد نشدن ترانشه مناسب، زباله ها به صورت اصولی دفن نمی شوند.

وی یادآور شد: طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان درمیان تصویب شده، اما هنوز اجرایی نشده است که لازم است سریع تر اجرایی شود تا شاهد مشکلات کمتر محیط زیستی به خصوص در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی نشدن طرح جامع مدیریت پسماند درمیان خطرآفرین است

اجرایی نشدن طرح جامع مدیریت پسماند درمیان خطرآفرین است